Ενημέρωση Γονέων


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΜΟΣ
Πολλές φορές αναρωτιόμαστε για μη επιτρεπτές, βάσει των αποδεκτών κοινωνικών κανόνων, συμπεριφορές παιδιών και αναζητούμε εναγωνίως τις μεθόδους βελτίωσης ή και αποτροπής των συμπεριφορών αυτών.  
Η εισήγηση του Ρόμπερτ Μέλλον δίνει πολλές απαντήσεις και προβληματίζει εκπαιδευτικούς και γονείς.
Η γλώσσα είναι απλή και εισηγητής πολύ ευχάριστος. 
Αξίζει να το δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.
ΒΙΝΤΕΟ


Απολογισμός Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ                                                                Αλεξανδρούπολη, 16/12/2014
ΤΟΥ 12ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ                                                                           Αριθμ.πρωτ.: 11
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ


 Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,

 Ο σύλλογος μας πραγματοποίησε με επιτυχία τις εργασίες που συμφωνήθηκαν με απόλυτη πλειοψηφία ως το τέλος του ημερολογιακού έτους 2014 κατά την τακτική γενική συνέλευση τον Οκτώβριο στον πολυχώρο του σχολείου μας.   Συνέχεια



Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου
Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Φεβρουαρίου, με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης Γονέων με Καρκινοπαθή Παιδιά (ICCCPO), για την ενημέρωση της διεθνούς κοινής γνώμης για τις παιδικές νεοπλασίες (καρκίνο).
Με αφορμή την συγκεκριμένη ημέρα, σας παραθέτουμε την παρουσίαση με τίτλο "Πρόληψη Καρκίνου: Αλλαγές στο τρόπο ζωής από την παιδική ηλικία" καθώς και το συνοδευτικό κείμενο.
 εδώ για το συνοδευτικό κείμενο της παρουσίασης.




Αγαπητοί/ές εκπαιδευτικοί,

Με βάση τις παρακάτω ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ: α) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΑΙΘ (Φ.3/583/122484/Γ1_05- 09 –   2013) με θέμα: «Λειτουργία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014»& β) ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΥΠΑΙΠΘ (Φ.12/428/85241/Γ1/18-8-2003 & Φ 12/342/35602/Γ1/9-5-2005) με θέμα: «Εργασίες στο σπίτι». Σε σχέση με τις «ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ» των μαθητών και μαθητριών ας έχουμε υπόψη τα εξής:1.Οι υποχρεώσεις σε σχέση με τα μαθήματα και οι εργασίες των μαθητών και μαθητριών ολοκληρώνονται (κατά κανόνα)στο σχολείο.

2.Να αποφεύγονται εργασίες (κυρίως φωτοτυπημένες εργασίες) που δεν  συμβάλλουν στην ανάπτυξη της σκέψης και της δημιουργικής φαντασίας των παιδιών.

3.Να επιλέγονται εργασίες που εισφέρουν στην ενίσχυση κάποιας δεξιότητας ή Ικανότητας των παιδιών (π.χ. αναζήτηση πληροφοριών, συνεργασία με συμμαθητές/τριες, σύνθεση μικρής δημιουργικής εργασίας κ.ο.κ.) ή έχουν να κάνουν με την εμπέδωση/κατανόηση κάποιου σημαντικού γνωστικού φαινομένου(π.χ. ιδιαίτερο γλωσσικό ή μαθηματικό φαινόμενο, απαιτητική ιστορική έννοια κ.ο.κ.)

4.Οι εργασίες να μην είναι αντιγραφές κειμένων ούτε και απομνημονεύσεις κεφαλαίων και πληροφοριών.

5.Τα παιδιά να μπορούν να ολοκληρώσουν τις εργασίες μόνα τους στο σπίτι, χωρίς τη βοήθεια των γονέων.

6.Οι εργασίες και τα τεστς να ελέγχονται και να διορθώνονται στο σχολείο & σε συνεργασία με τα παιδιά όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να υπάρχει έγκαιρη και, γι’ αυτό, ισχυρή ανατροφοδότηση των παιδιών.

7.Να μη δίνονται για τα Σαββατοκύριακα (Σ/Κ) και τις ημέρες αργίας και διακοπών περισσότερες εργασίες από όσες τις καθημερινές ημέρες λειτουργίας του σχολείου .

8.Η ενημέρωση για τα επαναληπτικά τεστς (που αφορούν στην ολοκλήρωση κάποιων ενοτήτων) να γίνεται αρκετές μέρες νωρίτερα, ώστε οι μαθητές/τριες να έχουν μπροστά τους το Σ/Κ για τη σχετική προετοιμασία. Σ’ αυτή την περίπτωση καλό είναι να μη δίνονται και άλλες εργασίες για το σπίτι που αφορούν σε ενότητες μαθημάτων.

  1. Η ολοκλήρωσή των εργασιών στο σπίτι (για όλα τα μαθήματα) και η προετοιμασία για τα επαναληπτικά τεστς να μη διαρκεί περισσότερο από (εγκύκλιος Φ12/428/85241/Γ1/18-8-2003)   30` λεπτά για τις Α΄ & Β΄, 40` για τις Γ΄ & Δ΄, 60` για τις Ε` & ΣΤ΄ τάξεις ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ:

1.Το σχολείο πέραν των γνώσεων οφείλει να συμβάλλει και στην ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ & την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ των παιδιών .

2.Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά χρειάζονται ευκαιρίες για ξεκούραση, αναψυχή & συναναστροφή. Χρόνο για τον εαυτό τους και στιγμές για να επικοινωνήσουν με τους γονείς και τους φίλους. Δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τη φύση και ευκαιρίες για να συναντηθούν με τα έργα της τέχνης και του πολιτισμού. Χρειάζονται, με άλλα λόγια, ισχυρή συναισθηματική, συγκινησιακή και κοινωνική ανατροφοδότηση, γεμίσματα ψυχής απαραίτητα για την προσωπική και την κοινωνική τους ανάπτυξη.

3.Βλέπετε, εκτός από «επαΐοντες» χρειαζόμαστε και ψυχικά, συναισθηματικά και κοινωνικά υγιείς ανθρώπους και πολίτες. Ανθρώπους και πολίτες ικανούς/ές να επικοινωνούν με τους συνανθρώπους τους και έτοιμους/ες να απολαύσουν τις ομορφιές και να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της ζωής.

4.Το «νους υγιής εν σώματι (& ψυχή) υγιεί» αξίζει, επομένως, να γίνει ο οδηγός και το μέτρο της παιδαγωγικής μας.


Χριστουγεννιάτικο Bazar Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 12ου Δημ. Σχ. Αλεξ/πολης

Φωτογραφία του Βασιλης Σωτηριαδης Δημητρα Τσιουπτακη.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης διοργανώνει και φέτος χριστουγεννιάτικο bazar που θα γίνει το Σάββατο 12 Δεκεμβρίου μπροστά στο Δημαρχείο απο τις 9:00 π.μ. έως 15:00μ.μ. και απο τις 17:00μ.μ. έως 21:00μ.μ. Σας παρακαλούμε να ενισχύσετε την προσπάθεια μας !!!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου